‎"Modal aku hanya berani bermimpi, lalu berusaha, bekerja keras & menggenapkan dgn doa. Man jadda wajada,... siapa yg bersungguh-sungguh akan berhasil."



Friday, December 21, 2012

akhir 2012

assalamualaikum...

iyaaaa aku baru kembali selepas beberapa bulan.
terlalu sibuk sehingga berhabuk blog buruk ni.haha!

dan aku tahu tiada siapa tahu..

ibarat bicara semalam bersama seorang rakan,
well, my bad anyway, keeping silence and suddenly saying hi..

my way anyway that way i got my own way..

wtf...puffff



haha...anyway, banyak kisah berlaku, cuma aku malas nak cerita,
bagus? kan kan kan?

aku simpulkan sesuatu mengenai kisah2 semester ni

1) aku dapat lapy baru sebab fujitsu aku kene rembat semasa raya haji.
2) raya haji kat rumah yang best
3) show di USM n lastly i blew my chance!.
4) kantoi bodoh ngan ciksue perihal banyak bende..haha..
5)skyfall yang sangat best.
6) keep doing evrything that i reallly dont wanna do...damn.
7) aku benci betul si sotong tu.
8) maggi kene sound jahil ngan fadil....
9) ramai manusia reti menyalak tapi tak reti mengonggong....so, mulia lagi seekor anjing!.
10) menjadi stalker yang berjaya!...haha...
11) show case save gaza....lame tak berpuisi!

MONODRAMA IPTA/IPTS DBP USM
TEAM DENDAM NERAKA N SELIPAR JEPUN TOKWAN (UTHM)






HAPPY BIRTHDAY ME..HAHA (CELEB AT SIR EDDY HOUSE WITH OTHER PENTAS TEAMMATE)




HAPPY BIRTHDAY LAUREN! 



SELAMAT PENGANTIN BARU KAWAN!






1 comment:

Theonlyziea said...

dh lama xtgk blog ko.. dh makin femes artis uthm nie... hahaha..